۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84676400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: بودجه بسکتبال پاسخگوی نیازهای ما نیست/ همدلی رمز موفقیت است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بودجه فدراسیون بسکتبال نیاز به بررسی و واکاوی دارد چرا که فکر می‌کنم این بودجه پاسخگوی نیازهای ما نیست.

به گزارش ایرنا، جواد داوری پس از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک افزود: تازه به فدارسیون بسکتبال آمده‌ام و برای همین در این نشست سعی کردم بیشتر شنونده باشم، البته به نظر من بودجه فدراسیون بسکتبال پاسخگوی نیازهای ما نیست و باید در آن خصوص آن تصمیم گیری شوند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر هیچ فدراسیونی از بودجه‌ای که در اختیار دارد، راضی نیست. اعتقادم این است که باید به نظر جمع و مجمع احترام گذاشت و به گونه‌ای پیش رفت که امور، حل و فصل شود. این که بودجه واقعا کم است کاملا درست است و خود صالحی امیری هم گفت که بودجه در کفاف ورزش قهرمانی نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخابش به عنوان سکان دار این ورزش تصریح کرد: فراز و نشیب زیادی داشتیم اما خدا را شاکریم که در نهایت خوب تمام شد، امروز همه باید بیایند و کمک کنند تا بحران‌ها و مشکلات حل شود. ما بازی‌هایی داریم که باید در آن ها موفق شویم و این نیازمند همدلی و خرد جمعی است و امیدوارم همه تلاش های صورت گرفته موفقیت بسکتبال را رقم بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha