مسوولان خواست مردم را محقق کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسوولان برای مردم آن چیزی را بخواهد که خود می‌خواست و برای برآورده کردن خواسته‌های مردم از هیچی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه‌شنبه در جشن اعیاد شعبانیه در موچش شهرستان کامیاران که با حضور مردم و گروه‌های جهادی برگزار شد اظهار داشت: مسوولان همچنین باید اخلاص داشته باشند و بدانند کاری که انجام می‌دهند را خدا می‌بیند.
وی با بیان اینکه کسی هیچ وقت عیب کسی را نمی‌گوید مگر آنکه آن عیب را از خود دور کرده باشد افزود: این موارد بر اساس یکی از روایات موجب می‌شود فرد در پناه و محافظت خدا بوده، روز قیامت او را در سایه عرشش نگه داشته و او را از عذاب قیامت مبرا کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: کسی که خدمتگذار مردم است نورانیت و معنویت به سمت او جذب می‌شود.

استاندار کردستان: گروه‌های جهادی به دنبال رفع گره‌های مردم هستند

همچنین استاندار کردستان گفت: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در قالب گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند تا گرهی از گره‌های مردم را رفع کنند.

اسماعیل زارعی کوشا اظهار داشت: این گروه‌ها در این مسیر به مردم خدمت کنند که توفیقی بسیار بزرگ است.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی همچنین موجب شده تا مشکلی اگر دیده نشده مطرح شود و زمینه برای حل آن فراهم شودد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: بنا داریم برنامه‌ریزی‌ها را در بخش‌ هر شهرستان انجام دهیم تا مسوولان از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.

وی یادآور شد: هدف این است مسوولان تصمیم‌گیر یا کسانی که قرار است بودجه‌ای اختصاص دهند از نزدیک با امور آَشنا شوند و به اندازه وسعی که داریم مشکلات را حل کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه بسیج افتخارات مختلفی داشته است، افزود: بسیج علاوه فر حضور در جبهه و کمک به مردم بعد از جنگ ، اکنون به تربیت نیروهای جهادی می‌پردازد.

پورذهبی اضافه کرد: این نیروی فعال جهادی بدون توجه به ظواهر کارها را با اراده‌ای جهادی انجام می‌دهد.

جمعیت بخش موچش نزدیک به ۱۷ هزار نفر است که چهار هزار نفر آن مربوط به شهر موچش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha