۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84676809
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافت

سبزوار- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دولت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای ۲ طرح عمرانی این دانشگاه اختصاص داده است.

دکتر علیرضا مسلم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با بهره‌ مندی از این اعتبار دانشکده بهداشت و پرستاری مجتمع آموزشی پردیس علوم پزشکی سبزوار تکمیل و بیمارستان شهرستان خوشاب ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین امسال با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرحهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از این اعتبار عملیات اجرایی ساختمان جدید پایگاه انتقال خون آغاز و چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سبزوار و چندین طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد تکمیل خواهد شد.

مسلم افزود: طی سالهای گذشته ۱۰۱ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی ساخته و بهسازی شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha