معاون استاندار فارس:بهار ۱۴۰۱ سرآغاز فصل جدیداقتصاد گردشگری استان است

شیراز-ایرنا-معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بر استفاده از فرصت نوروز برای ساماندهی کسب و کارها گفت:بهار ۱۴۰۱ سرآغاز فصل جدید اقتصاد گردشگری در استان فارس به شمار می‌رود.

محمد فرخ‌زاده چهارشنبه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی تسهیلات سفر نوروز   ۱۴۰۱اظهار کرد: و شعار هر گردشگر یک سفیر اقتصادی،در صنعت توریسم فارس طنین انداز خواهد شد.

وی ادامه داد:‌پس از چندین سال محدودیت های کرونایی و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه، یکی از متفاوت‌ترین ایام نوروز را پیش رو خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: از تمام مجموعه های فرهنگی و هیئات مذهبی دعوت می کنیم که تمام تلاش خود را در برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم  جشن های مذهبی و آیین های سنتی برای میهمانان دیار فارس کهن به کار گیرند.

فرخ زاده  گفت: بخش اعظمی از اقتصاد و معیشت مردم فارس، با ورود مسافر و گردشگر رونق می‌پذیرد و اغلب مشاغل کوچک و بزرگ، با یک برنامه ریزی دقیق می توانند معادل چند ماه درآمد خود را در ایام نوروز به دست آورند.

معاون استاندار فارس همچنین اشاره ای به فرصت های بالقوه موجود در سفرهای خارجی کرد و افزود: هم اکنون پروازهای بسیاری از شیراز به کشورهای همسایه انجام میشود اما خلاء بروشورها و بولتن های تبلیغاتی جاذبه گردشگری استان فارس در این پروازها کاملا محسوس است که بایستی برای این موضوع هم برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در دنیا صنعت گردشگری بر تکنولوژی روز و فناوری اطلاعات و تبلیغات تمرکز و توجه ویژه ای دارد، افزود: معرفی مناسب برجستگی های توریستی و گردشگری استان در تمام بخش ها، زمانی محقق می شود که تبلیغات محیطی و چند رسانه ای از فارس در مرزها و سفرهای خارجی و شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha