۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84677253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا ۱۷ ایلامی دیگر را در مراکز درمانی بستری کرد

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 84677253
کرونا ۱۷ ایلامی دیگر را در مراکز درمانی بستری کرد

ایلام - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۷ مورد بستری جدید ناشی از ابتلا به وبروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز بیمارستانی استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دکتر جاسم محمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: بیمارستان شهرستان های دهلران در شبانه روز گذشته پنج بستری، آبدانان و ایلام هر کدام سه بستری، مهران و چرداول هرکدام ۲ بستری و ایوان و بدره نیز هرکدام یک بستری داشته اند.

وی با بیان اینکه شهرستان های سیروان، دره شهر، ملکشاهی، هلیلان و چوار فاقد بیمار بستری هستند، افزود: کل بستری های موجود در مراکز بیمارستانی استان ایلام ناشی از ابتلا به ویروس کرونا با احتساب ۱۷ مورد جدید ۶۷ نفر است.

محمدی یادآور شد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ مورد تست جدید در استان ایلام شناسایی و ثبت شد و کل موارد ابتلای مثبت به ویروس کرونا در استان ایلام از بتدای شیوع تاکنون ۷۸ هزار و ۷۰ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه موردی از فوتی در استان ایلام طی شبانه روز گذشته مخابره نشده است، اضافه کرد: در مجموع از زمان شیوع ویروس کرونا در استان ایلام تاکنون یک هزار و ۲۱۷ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین نقشه رنگبندی پراکنش ویروس در استان ایلام، شهرستان های چراداول، مهران، دره شهر، آبدانان و دهلران قرمز و مناطق ایلام، سیروان، ایوان، ملکشاهی، بدره، چوار و هلیلان نیز نارنجی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha