۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84677337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: پیمانکاران نباید گرفتار پیچ و خم مسائل اداری و مالیاتی شوند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با تاکید بر اینکه پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در استان نباید گرفتار پیچ و خم مسائل اداری و مالیاتی شوند، گفت: مدیران باید همواره راهکارهای لازم را برای رفع مشکلات پیمانکاران، پیش‌روی آنها قرار دهند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج از فرمانداران شهرستان‌ها خواست هر هفته جلسه کمیته مسکن را تشکیل دهند و افزود: در شهرهایی که مشکل تامین زمین وجود دارد اداره‌کل راه و شهرسازی باید با جدیت بیشتر به خرید زمین و توافق با مالکان بپردازد.

وی اضافه کرد: بیش از پنج هزار واحد مسکن نهضت ملی در کردستان آماده کلنگ زنی است و در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی این واحدها آغاز خواهد شد.

استاندار کردستان افزود: تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر استان به دلیل مالیات تعیین شده برای آنها از سوی پیمانکاران به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود که اداره‌کل مالیات استان باید مسیر صحیح را در این زمینه پیش روی پیمانکاران قرار دهد.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان نباید صرفا به بخش‌نامه‌ها اکتفا کنند بلکه باید به دنبال راهکار اصولی برای رفع مشکلات باشند.

وی اضافه کرد: همه ادارات به ویژه امور مالیاتی در اسرع وقت باید به مسائلی که برای پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در استان پیش آمده رسیدگی کنند تا آنها گرفتار پیچ و خم اداری و مالیاتی نشوند و بتوانند پروژه‌ها را در اسرع وقت تحویل دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha