۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبر: 84677456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ نفر در فسا قربانی کرونا شدند

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبر: 84677456
۴ نفر در فسا قربانی کرونا شدند

   شیراز –ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا روز چهارشنبه ۱۸اسفند ماه اعلام کرد: بیماری کووید ۱۹  طی ۴ روز  گذشته در شهرستان فسا جان ۴نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را را گرفت.

صادق مهدوی نیا  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۴ روز  گذشته تعداد ۱۷۶ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند. فوتی های کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فسا ۳خانم ۶۸ و ۷۴ و ۸۲ ساله با بیماری زمینه ای و یک آقای ۸۰ ساله با بیماری قلبی بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ، واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بهترین راه در کاهش ابتلا و کاهش مرگ و میر کرونایی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به ماندگاری وضعیت پرخطر و رنگ نارنجی شهرستان، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید

مهدوی نیا، بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دستها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها،  تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha