۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84677797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۸۲۴ نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب فوتی‌های جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در استان به یک هزار و ۸۲۴ نفر رسید.

علی احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد ابتلای ۷۹ بیمار به ویروس کرونا قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: از مبتلایان جدید، ۱۵ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۶۴ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

احمدی تصریح کرد: با احتساب بیماران جدید، شمار مبتلایان به کرونا در استان از ابتدا تاکنون به ۹۶ هزار و ۶۳۹ نفر رسیده است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری مجموع بستری‌های کرونا در استان را ۱۵۳ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۹ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

احمدی بر تزریق واکسن کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: نیمی از افرادی که در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا دوره واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده بودند.

وی با بیان اینکه درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در این استان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: به طور مثال درصد پوشش نوبت اول کودکان ۵ تا ۱۲ ساله در استان ۳۵ درصد است در حالیکه میانگین کشوری آن ۲۰ درصد است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین رنگبندی شیوع کرونا اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز ( خیلی پرخطر) شهرستان‌های کیار، سامان، بن، فارسان و اردل در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha