دومین کنفرانس فولاد و ریخته‌گری مداوم با معرفی برگزیدگان در بندرعباس پایان یافت

بندرعباس-ایرنا- دومین کنفرانس فولاد و ریخته‌گری مداوم شامگاه چهارشنبه با معرفی پژوهشگران و مقالات برتر و با حضور رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در بندرعباس پایان یافت.

به گزارش ایرنا، رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم اظهار داشت: تکمیل زنجیره فولاد و توسعه زنجیره‌های پایین دستی فقط با استفاده از نخبگان امکان پذیر  می شود.

وجیه الله جعفری افزود: ارتقای بهره وری با میزان استفاده از  دانش و توسعه علمی ارتباط و نسبت مستقیم دارد و به همین دلیل حرکت به سمت تخصصی کردن تولید یک ضرورت است.

وی از فولاد هرمزگان به دلیل پیشتازی در  توجه به توسعه علمی تقدیر و اظهار امیدواری کرد برگزاری این کنفرانس منشا تحولات تاثیرگذار در صنعت فولاد کشور گردد.

به گزارش ایرنا در بخش مقاله برتر نوآوری برتر، سید امیر مهدویان، امیر گرجی و مجتبی همدم برگزیده شدند.

در بخش پژوهشگران برتر نیزحامد جمشید نیا، شاهین زارع، محمد شریف شریفیان، سیما سلیمی، امیرحسین فخرایی، یاسر شهریاری، مهدی ابراهیمی، علی کشاورزی، عباسعلی براهیمی، ایوب گودرزی، محسن خجسته نژاد، محمد باقر گلابی مورد تجلیل قرار گرفتند.

این کنفرانس ۲روزه ۱۷ و ۱۸اسفند به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار شد و برگزیدگان، تندیس کنفرانس را از رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) دریافت کردند.

 در دومین کنفرانس بین المللی  فولاد و ریخته گری مداوم، چهره های علمی و صنعتی صنعت فولاد،  مباحث تخصصی این حوزه را در قالب کارگاه و مقاله مورد بررسی قرار دادند.
پژوهشگرانی از دانشگاه کوییزلند، دانشگاه لئوبن اتریش و دانشگاه علوم و فنون نروژ در کنار چهره های علمی از داشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه هرمزگان  و متخصصان کارخانه های فولاد سراسر ایران در دومین کنفرانس بین المللی فولاد و ریخته گری هرمزگان به ارائه مطلب پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha