۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
عکس تزئینی است.

 شهرکرد-ایرنا-سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در زیرمجموعه‌های مرتبط با این اداره‌کل پرداخت شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،علیرضا جیلان تاکید کرد:این میزان تسهیلات به‌ منظور جبران بخشی از خسارت‌های آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در زیرمجموعه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ۲۵۰ فقره انواع پرونده‌های متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی با اشتغال ۳۹۴ نفر را به بانک‌های عامل استان ارسال کرد.

جیلان تصریح کرد: تسهیلات درخواستی برای این تعداد از متقاضیان ۱۰۸ میلیارد ریال اعلام شده است.

وی یاداور شد: پیگیری‌های لازم به‌منظور جذب سریع‌تر بقیه اعتبارات و تسهیلات مرتبط با آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در زیرمجموعه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شهرستان‌های کیار، سامان، بن، فارسان و اردل در وضعیت نارنجی (پُرخطر) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته است.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha