۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84678235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتصاب مسوول اداره سازمان منطقه آزاد کیش و اخبار کوتاه

کیش - ایرنا - انتصاب مسوول اداره سازمان منطقه آزاد کیش، رعایت ۴۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی و اعلام آمادگی شرکت عمران آب و خدمات برای آماده سازی جزیره تا ایام نوروز از جمله اخبار کوتاه این جزیره در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند است.

به گزارش ایرنا، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سعید پورزادی را به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در متن حکم سعید محمد آمده است: آقای سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با عنایت به استعفا آقای محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، تا تعیین مدیرعامل جدید به عنوان "مسئول اداره سازمان منطقه آزاد کیش" موظف به پیگیری و انجام امورات سازمان می‌باشید و لازم است در چهارچوب قوانین و مقررات نسبت به انجام و تسریع امور محوله اقدام کنید.

آمادگی شرکت عمران برای آماده‌سازی جزیره کیش

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کبش با اشاره به اینکه امسال در حوزه خدمات شهری بیش از ۵۰ هزار متر از جداول شهری را رنگ آمیزی شده است، گفت: این متراژ تا پایان اسفند به ۱۰۰ هزار متر طول خواهد رسید.

محسن نظرپور افزود: محسن نظر پور گفت: برپایی برنامه‌های شاد و متنوع دراماکن مختلف جزیره کیش در ایام نوروز برگزار خواهد شد و با پیش بینی سامانه ارتباطی با مردم گزارش‌های مردمی را برای رفع مشکلات شهری و بیان نقطه نظرات مردمی درنظر گرفته شده است.

وی در خصوص اسکان مسافران نوروزی اضافه کرد: آمادگی کامل برای اسکان موقت گردشگران در جزیره کیش در نظر گرفته شده و بیش از ۸۰ المان در جزیره کیش جانمایی شده و نصب شده است.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل شهری با بهره‌گیری از ۲۵ مینی بوس شهری خارج از جزیره کیش در ایام نوروز درخدمت ساکنان و گردشگران نوروزی کیش خواهد بود.

رعایت ۴۰ تا ۸۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تحلیل‌های آماری نشان دهنده پشت سر گذاشتن قله موج اُمیکرون هستیم و انتظار داریم تا پایان اسفند موارد ابتلا کاهشی شوند و چنانچه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سطح ایمن‌سازی به حد مطلوبی نرسد این خطر وجود دارد با افزایش جمعیت گردشگران در ایام نوروز  جزیره کیش در دامنه صعودی موج دیگری قرار بگیرد.

محمدرضا رضانیا افزود: عایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی اماکن بالای ۸۰ درصد و در برخی دیگر متأسفانه در حد ۴۰ درصد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارها وضعیت نسبتا مطلوبی دارند، اماکن خدماتی وضعیت پایین تری دارند، حمل و نقل عمومی به نسبت وضعیت خوبی دارد و اماکن تفریحی و تفریحات دریایی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کمرنگ‌تر شده است و این موضوع می‌تواند در ایام نوروز جزیره کیش را وارد موج جدیدی کند.

وی با اشاره به اینکه سویه ویروس اُمیکرون دارای دو گونه ba ۱ و ba ۲ است، گفت: سویه غالب در جزیره کیش ba ۱ بود و امکان دارد که سویه دوم نیز وارد شود و در جزیره کیش غالب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha