دانش‌آموز دامغانی مدال نقره المپیاد جهانی مدیریت و اقتصاد را کسب کرد

سمنان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: علی صرفی، دانش‌آموز دامغانی دوره دوم دبیرستان مدال نقره مرحله اول المپیاد جهانی رشته مدیریت و اقتصاد را به خود اختصاص داد.

میثم حیدرهایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دانش آموز صرفی از دبیرستان شهید بهشتی (دوره دوم) دامغان که در مرحله پایانی کشوری المپیاد علمی رشته اقتصاد و مدیریت موفق به کسب مدال طلا و راهیابی به مرحله جهانی شده بود، موفق به کسب مدال نقره المپیاد جهانی شد.

وی ادامه داد: این دانش آموز در مرحله IEox,Wic ۲۰۲۲ المپیاد جهانی در بین دانش آموزان کشورهای مختلف جهان موفق به کسب مدال نقره شد و مرحله پایانی المپیاد جهانی نیز در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 

حیدرهایی خاطرنشان کرد: تلاش دانش آموزان عامل افتخار همه فرهنگیان و مردم شهر است و با وجود شرایط ناشی از کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی، میل به رشد و تعالی در آینده سازان و دانش آموزان مستعد فروکش نکرده است. 

وی اظهار داشت: مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان با تمام توان برای فراهم سازی بستر مناسب رشد و تعالی دانش آموزان مستعد آماده است.

مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه نخبگان علمی، ذخیره های باارزش نظام اسلامی هستند، گفت: امیدواریم دانش آموزان نخبه در ایجاد انگیزه و آموزش به دیگر دانش آموزان و آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش ایرنا، حاصل تلاش دانش آموزان شهرستان دامغان در المپیادهای علمی کشور یک مدال طلا و یک نقره بود. 

دانش آموزان صرفی و امیررضا مزینانی از دبیرستان شهید بهشتی دامغان به ترتیب مدال طلای المپیاد اقتصاد و مدیریت و المپیاد کامپیوتر را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha