راه یابی دستکم یک نفر از کشتی‌گیران اصفهان به تیم ملی

تربت‌حیدریه- ایرنا- مربی تیم کشتی استان اصفهان گفت: با وجود سطح فنی بالای مسابقات، بین یک یا ۲ نفر از ورزشکاران کشتی از این استان، به عضویت تیم ملی درخواهند آمد که برای ما بهترین دستاورد خواهد بود.

سعید زراعتی روز پنجشنبه در حاشیه رقابتهای کشتی جوانان کشور در تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  با ۱۴ نفر قهرمان به تربت‌حیدریه آمده‌ایم و تلاش خواهیم کرد با دست پر این شهر را ترک کنیم.
وی به سالن‌های کوچک تمرین قهرمانان اشاره و اظهار کرد: مسوولان ورزش تربت‌حیدریه تلاش کرده‌اند، با حداقل امکانات موجود برای شهرشان آبروداری کنند.
زراعتی گفت: نکته مثبت دیگر سفر به شهرهای کوچک آن است که مربیان و دست‌اندرکاران فدراسیون‌های ورزشی با استعدادهای دیگر شهرها آشنا می‌شوند و این برای ورزش قهرمانی کشور بسیار ارزشمند است.
این مربی کشتی از جوانان به عنوان سرمایه‌های ورزش حرفه‌ای کشور یاد کرد و گفت:راه یابی به مسابقات بین‌المللی از همین رقابت‌های داخلی آغاز می شود.
مسابقه‌های کشتی جوانان کشور انتخابی تیم ملی یادواره خیر نیکنام زنده یاد حاج "طاهرعلی حسن‌زاده" از دیروز به میزبانی تربت‌حیدریه آغاز و تا جمعه ادامه دارد.
در این رقابتها ۳۸۵ کشتی‌گیر در قالب ۳۶ تیم از ۳۱ استان در ۱۰ وزن با هم رقابت می‌کنند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha