استاندار آذربایجان غربی: اتمام طرح های نیمه‌تمام در دستور کار مسوولان قرار گیرد

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: سرعت بخشی به اتمام پروژه نیمه‌تمام در باید در دستور کار مسوولان این استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد صادق معتمدیان عصر پنجشنبه در جمع مردم شهر سیمینه از توابع شهرستان بوکان افزود: تلاش خواهد شد که برای پروژه‌های که به صورت نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد تا بتوان آنها را در اسرع وقت به اتمام رساند.  

وی ادامه داد: علاوه‌بر تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در بخش صنعت و تولید نیز تلاش خواهد شد تا تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 استاندار آذربایجان غربی در خصوص توسعه شهر سیمینه نیز افزود: ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر اختصاص پیدا می‌کند.

 وی در مورد احداث اداره های خدمات رسان در شهر سیمینه نیز افزود: براساس قانون استقرار ادارات در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر ممنوع است و برای این کار باید مجتمع اداری در این شهر ایجاد شود تا ادارات بتوانند به شهروندان خدمات رسانی انجام دهند.

 معتمدیان اضافه کرد: برای احداث مجتمع ادارات استانداری همکاری لازم را با مسوولان این شهر برای تسریع در آن انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان غربی در سفری یکروزه به همراه چند نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان بوکان سفر کرده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha