جشن میلاد امام زمان با حضور طلاب جمهوری آذربایجان در قم برگزار شد

قم-ایرنا- مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور خانواده‌های طلاب علوم دینی از جمهوری آذربایجان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش روز جمعه مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، به همت حوزه بین الملل مسجد جمکران، امسال در ایام دهه مهدویت جشن های ولادت امام زمان(عج) با حضور ملیت های مختلف در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار می شود.

برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان ویژه خانواده های طلاب علوم دینی از جمهوری آذربایجان نخستین برنامه بود که با سخنرانی آیت ﷲ فروغی و مدیحه خوانی مداح آذری زبان الیاس شیرمحمدی برگزار شد.

امروز جمعه مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ طلبه از کشورهای آفریقایی با خانواده هایشان در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مراسم جارو کشی و عهد خادمی در مسجد مقدس جمکران

جشن میلاد امام زمان با حضور طلاب جمهوری آذربایجان در قم برگزار شد

همچنین مراسم جاروکشی و عهد خادمی با حضور جمعی از اعضای شورای هیات مذهبی استان قم و خادمان مسجد مقدس جمکران در صحن جامع مهدوی برگزار شد.

مراسم ندبه انتظار صبح امروز با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج حسن شالبافان در شبستان کربلا ترتیب یافت.

در ادامه، جمعی از خادمان این مکان مقدس با همراهی اعضای شورای هیئات مذهبی استان قم با حضور در صحن جامع مهدوی مراسم نمادین جاروکشی و عهد خادمی را برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن تجدید عهد و بیعت با حضرت ولی عصر (عج)، آمادگی خود برای میزبانی از خیل عاشقان و منتظران حضرت در جشن های نیمه شعبان اعلام کردند.

جمعه ۲۷ اسفندماه جاری مصادف با نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)  است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha