امام جمعه آستارا: جهاد تبیین راهکاری برای مقابله با جریان تحریف است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار برای مقابله با جریان تحریف دشمن است و در راستای تحقق این امر رسانه ها، طلاب و دانشگاهیان نقش ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا در مصلی گفت: اگر جهاد تبیین به درستی صورت نگیرد، دنیامداران حتی دین را وسیله هوسرانی و شهوترانی خودشان قرار می دهند و با استفاده از دین به دنبال هدف های شوم خود خواهند بود.

وی اضافه کرد: ما امروز در میدان جنگ نرم در مقابل تحریف دشمن قرار داریم و باید با ابزارهای به روز و دقیق و استفاده از ظرفیت های مختلف فضای مجازی به مقابله با دشمن برویم‌ زیرا دشمن به دنبال انکار واقعیت ها و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و وظیفه ماست که با تبیین و روشنگری حقیقت ها نقشه دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه آستارا با تبریک موفقیت نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارسال ماهواره نور به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین به وسیله ماهواره بر قاصد، گفت:  در زمان پهلوی نیروهای نظامی تیر و کمان هم نمی توانستند بسازند اما امروز به لطف خدا فضا در تسخیر جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توسعه توان موشکی به عنوان یک عامل بازدارنده نقش مهمی در امنیت پایدار کشور و منطقه دارد، گفت: زمین برای آزمایش موشک های دوربرد ما کوچک است و اکنون برای سنجش برد موشک های خود وارد فضا شده ایم.

باقری ارومی ضمن تشکر از استاندار گیلان به جهت صدور حکم شهردار آستارا، بیان کرد:  اکنون زمان کار و عمل است و همه اعضای شورای شهر به همراه شهردار برای عمران و آبادانی آستارا دست به دست هم بدهند.

وی با بیان اینکه فضای آرامستان آستارا رو به اتمام است، افزود: در چند ماه آینده محلی برای دفن اموات وجود نخواهد داشت و از قدیم الایام خیران و نیکوکاران برای امور عام المنفعه سنت حسنه وقف را اجرا می کردند و امروز هم تهیه فضای مناسب برای آرامستان جدید نیازمند همت خیران است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha