۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84680649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان آغاز شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84680649
سومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان آغاز شد

سمنان-ایرنا- دبیر اجرایی سومین جشنواره خیابانی استان سمنان گفت: عصر جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ این جشنواره به میزبانی گرمسار آغاز شد و با نمایش ۱۱ تئاتر تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.

بابک صبوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: نمایش‌های «چهارراه» به کارگردانی «علی رضازاده» و «مهمان» به کارگردانی «سناتور حسینی» عصر جمعه ۲۰ اسفند اجرا شد و در روزهای شنبه، یکشنبه، ۲۱ و ۲۲ اسفند نیز عصرها اجرا می‌شود.

وی افزود: صبح دوشنبه نمایش «بچه بی‌تربیت» به کارگردانی «احمد مرادی حقیقی» و عصر دوشنبه همین نمایش به همراه «نیاز» به کارگردانی «حسین حسام‌نژاد» اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره خیابانی استان سمنان گفت: روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند عصر نیز نمایش‌های‌ «ماجراهای مبارک» به کارگردانی «محمدرضا معجونی» و «نیاز» اجرا می‌شود

صبوری بیان کرد: صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند نوبت اجرای «اسفندیار هم آری» به کارگردانی «حسام خلیل‌نژاد» و «رویای تیرباران شده» به کارگردانی «نیما شهرابی» و برنامه عصر نیز «اجرای اسفندیار هم آری» و «ماجراهای مبارک» است.

وی افزود: پنجشنبه ۲۶ اسفند نیز در نوبت صبح نمایش «رویای تیرباران شده» و در نوبت عصر «مطرب بازی» به کارگردانی «حسن سرچاهی» و «رویای تیرباران شده» اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره خیابانی استان سمنان گفت: صبح روز جمعه ۲۷ اسفند نمایش «پیک بهار» به کارگردانی «محمدعلی دانشگر» و «رویای تیرباران شده» و عصر «پیک بهار» و «مطرب بازی» اجرا می‌شود.

صبوری بیان کرد: صبح روز شنبه ۲۸ اسفند نمایش‌های «نوروز نامه» به کارگردانی «محمد ستوده» و «رویای تیرباران شده» و عصر نیز نمایش «نوروزنامه» اجرا می‌شود.

وی افزود: یکشنبه ۲۸ اسفند عصر نیز «سیاه‌دانه» با کارگردانی «جواد انصافی» به عنوان آخرین نمایش اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره خیابانی استان سمنان با بیان اینکه طی این جشنواره، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود گفت: کارگاه آموزشی‌ نیما و پویا شهرابی با عنوان «تئوری بایگر در جشنواره تئاتر خیابانی» و «آمادگی بازیگر در محیط‌های غیرمرسوم» در روزهای یکشنبه بیست و دوم، دوشنبه بیست و سوم و سه‌شنبه بیست و چهارم اسفند و کارگاه آموزشی «جواد انصافی» با عنوان «سیاه در نمایش ایرانی» نیز در روز یکشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، هیات داوران این جشنواره را «حسین نصیری»، «عباس شکوهی» و «صبوری» تشکیل می‎‌دهند.

اجراهای این جشنواره هر شب به صورت زنده در شبکه مجازی پخش می‌شود و هرشب نشست نقد نمایش‌ها توسط «علی‌اصغر خطیب‌زاده» برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha