۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84680809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از اشنویه

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 84680809
اخبار کوتاه از اشنویه

مهاباد - ایرنا - توقیف محموله ۲ تنی چوب قاچاق در اشنویه و اهدای ۱۵ سری جهیزیه به میمنت نیمه شعبان به نوعروسان کمیته امداد از مهمترین اخبار شهرستان طی هفته جاری است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشنویه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک محموله ۲ تُنی چوب قاچاق که در یک دستگاه خودرو بارگیری شده بود، در این شهرستان توقیف شد.

مصطفی چترآذر افزود: ماموران این اداره پس از گزارش های مردمی در حین گشت زنی و بازدید میدانی از قطع درختان در مسیر رودخانه گادر ، شامگاه گذشته یک دستگاه وانت حامل چوب قاچاق را توقیف کردند.

وی ادامه داد: این مقدار چوب قاچاق از نوع درخت بید است که ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشنویه با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله ۱۰۰ میلیون ریال گزارش شده، گفت: بازید میدانی یگان حفاظت این اداره با قاطعیت ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۹ تن محموله چوب قاچاق توقیف شده‌ است، افزود: هرگونه جابجایی و حمل چوب در بین شهرها و جاده‌های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و در صورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می‌شود.

اهدای ۱۵ سری جهیزیه به میمنت نیمه شعبان به نوعروسان کمیته امداد

رییس کمیته امداد اشنویه گفت:به میمنت نیمه شعبان و با مشارکت مرکز نیکوکاری، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

سامان چیانه افزود: این جهیزیه شامل  یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی بین زوج‌های جوان مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان  به ارزش سه میلیارد ریال توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین پنج هدیه ازدواج به پسران تحت پوشش این نهاد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال ۴۵ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha