۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱
کد خبر: 84680906
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اصناف اطراف حرم امام رضا(ع) برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی عهد بستند

مشهد- ایرنا- گردهمایی اصناف و بازاریان اطراف حرم مطهر و دستگاه‌های خدمتگذار امروز، شنبه در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد و شرکت کنندگان با امام هشتم(ع) عهدی دوباره بستند تا میزبانانی شایسته برای زائران آن حضرت باشند.

به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی، رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این گردهمایی در مشهد، گفت: امسال همه توان خادمان و خدمت گزاران فعال در بخش‌ها و نهادهای مختلف خراسان رضوی با سرلوحه قرار دادن شعار "همه خادم الرضاییم خدمت کریمانه، عهد جاودانه"، ضمن تجدید عهد و پیمان با ولایت و امامت، باید سالی نمونه و الگو را در ارائه خدمت به زائران امام رئوف ثبت کنیم.

عبدالحمید طالبی افزود: امسال پس از دو سال و نیم شرایط سخت کرونایی و محدودیت‌های ناشی از آن برای سفر، شاهد حضور گسترده‌تر زائران خواهیم بود و به همین دلیل مسوولیت خدمت‌رسانی به آن‌ها نیز سنگین‌تر شده است.

وی ادامه داد: شهر مشهد از قدیم الایام تا امروز به مهمان نوازی شهره بوده است و امیدواریم امسال توفیق به نمایش گذاشتن میزبانی کریمانه را داشته باشیم.

رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس ادامه داد: باور داریم که همه شهر مشهد حرم امام مهربانی ها است و همه مجاوران مسوولیت میزبانی شایسته از زائران ایشان را بر عهده دارند، به همین دلیل هر فرد با هر لباس و هر عنوان در شهر مقدس مشهد که به زائران رضوی خدمت کند خادم امام رضا(ع) است و البته گستره این خدمت نه فقط در شهر مشهد، بلکه در کل کشور و جهان است و هر دلداده‌ای می‌تواند خادم‌الرضا(ع) باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha