۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84680912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار سری جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد گلستان توزیع شد

گرگان - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان و اعیاد شعبانیه، هزار سری جهیزیه میان نوعروسان واجد شرایط و ۲۹۵ هدیه را میان دامادهای زیر پوشش این نهاد توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این مراسم گفت: اعتبار ریالی این جهیزیه ها شامل پنج قلم لوازم خانگی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال و ۲۹۵ هدیه داماد ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

عیسی بابایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ سری جهیزیه طی چهار مرحله در سالروز آزادی خرمشهر ، دهه کرامت، سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و اعیاد شعبانیه با اعتبار ۶۶۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به زوج‌های واجد شرایط این نهاد در استان، اهدا شد.

بابایی گفت: تلاش کمیته امداد فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار است که علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج با ارایه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان زیر پوشش این نهاد انجام می‌شود.

بابایی تاکید کرد: کمک به تامین جهیزیه دختران زیر پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

هزار سری جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد گلستان توزیع شد
به گفته وی سال قبل هزار و ۷۸۶ سری جهیزیه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال برای برگزاری ازدواج آسان جوانان زیر پوشش این نهاد در گلستان اختصاص یافته بود.

۷۹ هزار خانوار گلستانی زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha