۲هزار دستگاه اتوبوس درون شهری به سفارش وزارت کشور در سمنان تولید می‌شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: وزارت‌کشور برای خرید ۲هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون شهری با گروه تولیدی عقاب‌ افشان سمنان قرارداد امضا کرده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی در هشتاد و دومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، افزود: امضای قرارداد خرید دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون‌ شهری بین گروه تولیدی عقاب‌ افشان و وزارت کشور از دستاوردهای ارزشمند استان سمنان در سال ۱۴۰۰ و از برکات سفر آیت‌الله رییسی رییس جمهور به استان است.
وی ادامه داد: تخصیص بالغ بر هشت‌ هزار میلیارد ریال اعتبار پیرو سفر رئیس جمهور برای اجرای طرح ها به وسیله دستگاه های اجرایی استان از دیگر دستاوردهای استان سمنان در سال ۱۴۰۰ است.
هاشمی تصریح کرد: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه تسهیلات اقتصادی از محل سفر رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص یافته که برای جذب آن باید اقدامات لازم در دستور کار باشد.
وی با اشاره به رویکرد تاکیدی دولت سیزدهم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد، افزود: ۳۲ واحد تولیدی تعطیل استان سمنان از زمان روی کار آمدن دولت مردمی آیت‌ الله رییسی به چرخه تولید بازگشته است.
هاشمی بیان کرد: در بحث تسهیلات رونق تولید در کشور نیز استان سمنان با پرداخت 14.6 درصد تسهیلات کل کشور، رتبه اول را به خود اختصاص داد که از بانک‌های عامل قدردانی می شود.
وی گفت: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور مهم است و باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تقویت معیشت و اشتغالزایی در سایه گفت وگوی مطلوب دولت و بخش خصوصی محقق می شود که در سال آینده با توجه تاکیدات آیت‌الله رییسی با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha