زارع پور فرارسیدن سالروز تاسیس وزارت ارتباطات را تبریک گفت

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صد وچهل وپنجمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، «عیسی زارع‌پور» روز شنبه در پست اینستاگرامی نوشت: بیست‌ویکم اسفندماه ۱۴۰۰، یکصدوچهل‌وپنجمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این وزارتخانه از سال ۱۲۵۵خورشیدی که علی‌قلی‌خان هدایت ملقب به مخبرالدوله به عنوان نخستین وزیر تلگراف منصوب شد به طور رسمی آغاز به کار کرد.

وزیر ارتباطات افزود: در طول این ۱۴۵ سال فراز و فرودهای فراوان را پشت سر گذاشته است تا امروز که ارتباطات بخش ضروری زندگی روزمره مردم و هم‌تراز سایر نیازهای حیاتی شده است.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها ده‌ها وزیر، صدها مدیر و هزاران کارشناس، خشت خشت صنعت مخابرات و ارتباطات را بنا نهاده‌اند تا امروز ارتباطات در همه شهرها و روستاهای ایران عزیز در گوشه و کنار این سرزمین برای هموطنان عزیز فراهم باشد.

زارع‌پور تصریح کرد: ۲۱ اسفندماه نقطه آغاز ارتباطات مدرن در ایران را به همه همکاران تلاشگرم در وزارت ارتباطات، سازمانهای تابعه و فعالان زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک می‌گویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha