۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84681323
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دامغان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۷
کد خبر: 84681323
دامغان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

سمنان-ایرنا- فرماندار دامغان گفت: شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی با همکاری نهادهای مرتبط و مسوولان شهرستان فراهم است.

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی شامگاه شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ که به میزبانی سالن شهید سلیمانی فرمانداری دامغان برگزار شد، افزود: پس از گذشت دو سال از شیوع و همه گیری کرونا، سفرهای نوروزی رونق گرفته است و امیدواریم بتوانیم در شهرستان دامغان با فراهم کردن شرایط لازم، میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

وی اظهار داشت: تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان به کار گرفته شده است تا بتوانیم با اقداماتی که درحال انجام است، پذیرش گردشگران را دنبال کنیم.

بندرآبادی ادامه داد: راهنمایان گردشگری با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حضور در ورودی شهر را در دستور کار قرار دادند تا مسافران بتوانند به راحتی از خدمات لازم بهره‌مند و به سمت مکان های گردشگری و اسکان های مورد نظر هدایت شوند.

وی افزود: آیین های محلی استقبال از نوروز، برنامه‌های شاد و متنوع، آیین های سنتی در سطح روستاها و ایجاد نمایشگاه دائمی سوغات و صنایع دستی، از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر امسال است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر زائران علی ابن موسی الرضا (ع)، به لطف خدا و برگزاری جلسات هماهنگی، همه مدیران در حال تلاش هستند تا مهمانان، گردشگران و زائران دامغان در امنیت و آسایش کامل در این شهر حضور پیدا کنند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha