۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84681462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس کردستان در روز یکشنبه غیرحضوری برگزار می شود

سنندج-ایرنا- مدیرروابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل آلودگی هوا و ریزگرد و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا ناشی از گرد و خاک و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، فعالیت تعدادی از مدارس استان فردا یکشنبه غیرحضوری است.

علیرضا منتشلو بامداد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، کلاس‌های درس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: همچنین شهرستان سروآباد کلاس‌های درس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا به استثنای پایه دوازدهم به دلیل آزمون هماهنگ استانی ، در نوبت صبح غیرحضوری است.

مدیرروابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان اضافع کرد:  در شهرستان بانه نیز کلاس‌های درس تمام مدارس مقاطع مختلف  تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا تعطیل خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران کلاس‌های درس مدارس و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر کامیاران و نیز کلاس‌های درس مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک  در سطح شهر و روستای شهرستان سقز و منطقه زیویه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha