۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84681723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه آثار ۳ نقاش شاهین‌دژی گشایش یافت

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84681723
نمایشگاه آثار ۳ نقاش شاهین‌دژی گشایش یافت

مهاباد - ایرنا - نمایشگاهی از آثار نقاشی سیاه‌قلم و رنگ روغن سه نفر از هنرمندان شاهین‌دژی با حضور جمعی از مسوولان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل ۴۱ اثر نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم است که توسط هنرمندان این شهرستان "پریسا توفیق"، "ناصر برنا" و "معصومه برجام" خلق و به نمایش گذاشته شده‌ است.

فاطمه روح زاد ادامه داد: آثار هنری این نمایشگاه به سبک‌های رئال، هایپر رئال و پورتره با استفاده از ابزار رنگ روغن و سیاه قلم طراحی و نقاشی شده‌ است.

وی اضافه کرد: موضوع آثار ارایه شده شامل تصاویر طبیعت، بحث های اجتماعی، انسان و ترکیبی از آنها است که با ظرافت خاصی توسط این هنرمندان خلق شده است.  

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برای بازدید علاقه‌مندان به هنر نقاشی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان دایر است.

به گزارش ایرنا، امسال ۱۰ نمایشگاه مربوط به نقاشی، آثار خوشنویسی و خطاطی در شاهین‌دژ دایر شده‌ است.

در سال گذشته نیز ۱۵ نمایشگاه هنری با موضوع‌های کتاب، نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی و انواع هنرهای تجسمی از هنرمندان این شهرستان برپا شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha