۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84681727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیجیان دزفول ۳۲ هزارو ۶۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند

دزفول-ایرنا- فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول با اشاره به اقدامات بسیجیان برای رفع مشکلات مردم گفت: بسیجیان دزفول از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ هزار و ۶۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

 به گزارش ایرنا سرهنگ محمدرضا لیلی زاده روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سلامت افزود: با تدابیر صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های امنیتی توانستیم بر همه مشکلات فائق آییم. 
وی با بیان اینکه کرونا در سال ۱۴۰۰ مشکلاتی برای ما ایجاد کرد، ادامه داد: برخی شهروندان را در جریان بیماری از دست دادیم ولی با تدابیر صورت گرفته توانستیم بر این بیماری فائق آییم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه بسیج برای مبارزه با این ویروس پا به عرصه گذاشت، گفت: گروه‌های جهادی به صورت ۲۴ ساعته با فداکاری در راستای کمک به کادر درمان بسیج شدند و خوشبختانه برخی کمبودها جبران شد.
وی با اشاره به انجام واکسیناسیون با همکاری بهداشت و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: 48 هزار نفر از مردم در سالن‌هایی که توسط بسیج آماده شده بودند، علیه کرونا واکسینه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول به دیگر خدمات بسیجیان طی امسال اشاره کرد و گفت: برای آسیب دیدگان ناشی از کرونا ۳۲ هزار و ۶۱۰ بسته معیشتی، ۳۴۴ هزار و ۶۶۸ پرس غذا و چهار میلیون و ۷۱۷ قرص نان تهیه و توزیع شد.
وی با اشاره به اهدای ۱۳۱ سری جهیزیه بین نوعروسان با کمک کمیته امداد افزود: چهار هزار و ۱۹۳ مجموعه نوشت افزار، هشت هزارو ۳۵۷ جفت کفش، ۱۲ هزار و ۴۸۵ بسته گوشت و هفت هزار و ۶۶۹ قطعه مرغ نیز طی امسال بین نیازمندان توزیع شد.
سرهنگ لیلی زاده بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک بسیج نیز ۲۴۲ هزار و ۳۱۶ ماسک را تهیه و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادند. 
وی به اهدای ۳۱ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند، واکسیناسیون ۳۵ هزار و ۶۰۰ قطعه  پرنده در شهیون و سردشت و تهیه و اهدای ۲۰۰ سری مایحتاج مردم مانند قالی و بخاری را از دیگر اقدامات امسال بسیجیان عنوان کرد و افزود: روز سوم فرودین ماه ۱۴۰۱ نیز با حضور مسوولان کشوری و استانی اولین سالروز شهید کوسه چی که از مردان بنام این شهرستان است را با حضور فرمانده کل سپاه برگزار خواهیم کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارداشت: چهارشنبه سوری را نیز در پیش داریم که باید از هم اکنون برای جلوگیری از سوء استفاده منافقان تدابیری در نظر گرفت.

وی افزود: ادارات باید باتوجه به فرارسیدن عید نوروز کشیک داشته باشند و درخواست‌های مردم را بدون جواب نگذارند تا تعطیلات نوروز پس از ۲ سال به کام مردم شیرین شود.

سرهنگ لیلی زاده بیان کرد: گشت‌های مشترک بسیج و نیروی انتظامی نیز انجام و تعدادی دستگیری و کشفیات داشتیم.
وی افزود: بسیجیان دزفول در سال ۱۴۰۰،  از یکهزار  شهید، رزمنده و جانباز توسط ناحیه مقاومت بسیج سرکشی کردند.

مسوولان از ظرفیت جوانان در کشور استفاده کنند

 امام جمعه دزفول نیز در این نشست با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) گفت: مسوولان باید در زمینه جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در کشور بهره گیرند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید را گرامی داشت و افزود: زندگی شهدا باید به گونه‌ای در جامعه نهادینه شود که دشمن نتواند سیره جهاد و شهادت را از جامعه کمرنگ کند.
وی با گرامیداشت میلاد حضرت امام زمان(عج) و هفته بزرگداشت سرباز گمنام اظهارداشت: نباید اهمیت سربازان گمنام کمرنگ شود.
امام جمعه دزفول گفت: سوم فروردین ۱۴۰۱ اجلاس رزمندگان و چهارم فروردین گرامیداشت حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در دزفول برگزارمی‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از فعالیت‌های جهادی و اقدامات مومنانه بسیجیان قدردانی کرد و افزود: حجم عظیمی از کمک‌های مومنانه در دزفول جمع آوری شد که باید برای اتحاد بیشتر در این کمک‌ها، قرارگاه کمک‌های مومنانه را تشکیل داد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی از تلاش بسیجیان در برقراری امنیت بویژه امنیت اخلاقی قدردانی کرد.

بهزاد جولایی رئیس موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول نیز گفت: دوم فروردین ماه سالروز عملیات فتح المبین است که مردم دزفول نقش کلیدی در آن داشتند و تیپ هفت مقاومت دزفول با ۹ گردان در این عملیات حضور داشت.
وی افزود: بزرگداشت سردار محمدحسن کوسه چی با سخنرانی سرلشکر سلامی فرمانده سپاه،‌ آیت اله احمد عابدی اولین نماینده امام در لشکر هفت ولی عصر و استاد حوزه و دانشگاه همراه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha