«بابویی» رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ماند

تهران- ایرنا- مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار و «حسین بابویی» با کسب ۴۰ رای از مجمع انتخاباتی توانست برای چهار سال به ریاست فدراسیون برسد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش آموزی به ریاست «صادق ستارفرد» معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. در این مجمع «سینا کلهر» معاون وزیر ورزش، «کیکاوس سعیدی» دبیر کل کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع ستاری فرد با بیان اینکه ورزش دانش آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است گفت: امیدوارم نتیجه این مجمع موجب برآورده شدن دستورالعمل‌های سند تحول بنیادی شود. 

در این مجمع فرشید ارمیان و حسین بابویی مدعیان رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بودند.

ارمیان نخستین نامزد انتخاباتی بود که به ارایه برنامه خود پرداخت. وی گفت: این مجمع سالم ترین انتخابات است و مهندسی ندارد و تلفن طلایی و سفارش جایی در آن نداشته است. تمام برنامه خود را به مجمع ارایه کردم و برای تعهدی که ورزش دانش آموزی امدم و خدمت به این فدراسیون تکلیف می دانم.

ارمیان افزود: فدراسیون حاکمیتی و در مسیر سند تحول بنیادی است و نقش مهمی در بخش پرورش و تربیت دانش آموزان دارد و این یک نقطه عطف در ورزش ایران است.

حسین بابویی دیگر نامزد انتخاباتی بود که به ارایه برنامه در مجمع انتخاباتی پرداخت. وی با بیان اینکه خدمتگذاری در ورزش دانش آموزی توفیق برای من بود گفت: از تمام کسانی که پایه گدار ورزش دانش آموزی بودند، تشکر می‌کنم. تکلیف وظایف این فدراسیون در سند تحول بنیادی مشخص شده است و ما باید در این مسیر گام بر داریم. از سال ۹۶ در مسیر این مهم گام برداشتم و به دنبال تبدیل فدراسیون به کارگاه تعلیم و تربیت بودم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور ۵۲  نفر برگزار و بعد از پایان ارائه برنامه‌ها رای‌گیری برای انتخاب نامزد انتخاباتی انجام شد. 

با اعلام ستاری فرد نفر پیروز مجمع انتخاباتی باید ۲۷ رای کسب کند.

با شمارش آرا اعضای مجمع انتخاباتی، حسین بابویی با کسب ۴۰  از  ۵۲ رای مجمع موفق شد برای  چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد.

فرشید ارمیان نیز ۱۲ رای کسب کرد.

پیش از این و تا آذرماه سال ۱۴۰۰ حسین بابویی ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت.

چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون دانش اموزی با رای اعضا برگزیده شدند

مجمع انتخاباتی فدراسیون دانش آموزی در حالی برگزار شد که چهار عضو هیات رئیسه با معرفی رییس منتخب و رای اکثریت اعضا برگزیده شدند.

بر اساس اساسنامه جدید، رییس منتخب فدراسیون باید پنج عضو هیات رئیسه شامل ۲ نایب رییس، ۲ کارشناس خبره و خزانه‌دار را معرفی کند. همچنین کارشناس خبره باید یک زن و یک مرد باشد.

بایویی از بین پنج عضو، چهار نفر را معرفی کرد که شهامت عباسی با کسب ٤٥ رای برای نایب رییسی اول، نرگس تقی زاده مقدم با کسب ٤٥ رای برای نایب رییس دوم، صفدر سلطانی با کسب ٤٤ و لیلا علی محمدزاده نیز با کسب ٤٣ رای به عنوان کارشناسان خبره معرفی شدند. معرفی خزانه‌دار از سوی رییس جدید فدراسیون به دلیل طی نشدن مراحل اداری به زمان دیگری موکول شد.

آیت الله دهقان از فارس و حسین عرفانی از تهران که به عنوان نماینده هیات استانی نامزد شدند که در نهایت دهقان با کسب ٣٦ رای انتخاب شد. برای نخستین بار اعضا در جای خود آرا اعضای هیات رئیسه را به صندوق انداختند در حالی که در ٩ انتخابات گذشته اعضا باید به جایگاه می رفتند تا رای خود را در صندوق آرا قرار دهند.

گفتنی است حسین بابویی امروز با کسب ۴۰رای از ۵۲ آرای ماخوذه، سکان فدراسیون دانش آموزی را بدست گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha