۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84682198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم است

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال را نگاه اجتماعی و پیشگیرانه خواند و گفت: شب چهارشنبه آخر سال با مردم و در کنار مردم هستیم و با هم امنیت این مراسم را تضمین می کنیم.

سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد، گفت: اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود. 

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در تامین امنیت چهارشنبه پایانی سال، افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با افرادیکه به بهانه شادی، قصد هرج و مرج و بی نظمی داشته باشند و برای خانواده ها و مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس از آمادگی کامل برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال برخوردار است بر لزوم مشارکت و همراهی مردم با پلیس به منظور برقراری امنیت پایدار در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: همزمان با تلاش حداکثری برای برقرای امنیت چهارشنبه آخر سال، با هنجارشکنانی که قصد بر هم زدن آرامش شهروندان و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد قاطع خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رضایت و اعتماد شهروندان به پلیس، سرمایه عظیم مجموعه انتظامی است، افزود: خانواده ها با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ، امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: اجازه قانون گریزی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبه آخر سال داده نمی شود.
 
وی از مردم خواست، در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد مزاحم و هنجارشکن، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha