نماینده ولی فقیه در گیلان: دشمنان از ظرفیت منابع انسانی ایران می‌هراسند

آستارا - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: خوشبختانه نسل به نسل پایبندی مردم به انقلاب و نظام اسلامی بیشتر می‌شود و دشمنان از ظرفیت منابع انسانی کشور ما هراس دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه به مناسبت ۲۲ اسفند روز تکریم و تجلیل شهدا و ایثارگران، در یادواره ۱۶۷ شهید آستارا در مصلای این شهرستان افزود: اندیشمندان دنیای معاصر از اتحاد و وحدت مردم ایران اسلامی شگفت زده هستند و نقشه های آنها برای شکستن این وحدت، راه به جایی نبرده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با توجه به تحریم های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان، پای آرمان های انقلاب و شهدا محکم ایستاده اند و خوشبختانه درخت تناور انقلاب به ثمر نشسته است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: دشمنان از ابزارهای جنگ نرم برای به قهقراکشاندن نظام اسلامی استفاده می کنند اما ملت ایران، آگاهانه با حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی مشت محکمی بر دهان آنها زده است.

امام جمعه شهرستان رشت گفت: یکی از توطئه های امپراطوری رسانه ای دشمن، مقایسه نظام جمهوری اسلامی با رژیم پهلوی است و آنها با این کار، باعث تنفر بیشتر جهانیان از رژیم پهلوی می شوند.

آیت الله فلاحتی افزود: امکانات نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت آن در حوزه های علمی، پزشکی و نظامی با دوران سیاه رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و باید این امر برای نسل نوجوان و جوان انقلاب تبیین شود.

وی اضافه کرد: سیاه نمایی و ارائه تصاویر غلط از موفقیت های جمهوری اسلامی از دیگر ترفندهای دشمنان است و در این راستا باید دانشگاهیان، استادان، معلمان، طلاب و نخبگان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین بپردازند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملت آگاه ایران اسلامی به عهد و پیمان خود با شهدا و ولایت فقیه آگاه هستند و مسئولان با تبعیت از مرام شهدا، باید فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت شمارند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سرودخوانی، مداحی و ذکر مصیبت در سوگ شهدای اسلام از جمله بخش های دیگر این یادواره بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha