۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84682264
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شهدا با هدیه خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

همدان-ایرنا- استاندار همدان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون خون‌ پاک شهیدان دانست و گفت: شهدا با هدیه خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز یکشنبه در کنگره ملی شوق دوباره، تجلیل از همسران گرانقدر جانبازانِ شهید، که در ارتباط زنده تصویری و با حضور رئیس جمهور انجام شد اظهار داشت: عزت انقلاب اسلامی و استحکام نظام، مدیون ایثارگری فرزندان انقلاب و مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب برای ناامیدی مردم از نظام تلاش می کنند افزود: مردم بیش از پیش، اعتقادات و ارزش‌های خود را حفظ کردند و از حمایت و دفاع از ولایت و نظام دست بر نمی دارند.

استاندار همدان با اشاره به تجلیل از ۱۱۰ همسر گرانقدر شهید در استان همدان با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، شهدای ارزشمندی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های دیگر، سعی بر آن شد از بین ایثارگران، جانبازان، آزاده‌ها و فرزندان و خانواده شهدا انتخاب شود. 

وی ابراز امیدواری کرد که فرزندان و خانواده شهدا که در دستگاه‌ اجرایی مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند، در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه پدران شهید خود گام بردارند.

استاندار همدان اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس، در راه اعتلای بهترین ارزش‌ها یعنی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی جنگیدند و بی‌شک، با مجاهدت‌های رزمندگان، نجات و صلاح ملت ایران ممکن شد.

در این کنگره سراسری از همسران گرانقدر جانبازانِ شهید، در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری در ارتباط تصویری قدردانی شد. 

۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید با صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha