بخشدار بسطام: عزت و اقتدار کشور مرهون صبر و استقامت خانواده شهدا است

شاهرود - ایرنا - بخشدار بسطام گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه و جهان به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ایرنا، علی باقری روز یکشنبه همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهید به همراه رییس آموزش و پرورش بسطام با حضور در روستاهای قلعه نو خرقان و کلامو در دیدار با خانواده های شهیدان محمدرضا نادمی و حسین اشرفی، افزود: جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری برگردن جامعه و مسوولان دارند و همه باید برای رضایتمندی بیش از پیش این خانواده ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند، تلاش نماییم.

رییس آموزش و پرورش بخش بسطام نیز در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی شهدای دانش آموز در این بخش، گفت: تکریم و دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف عینی واجب بر عهده مسوولان است.

حسین دیداری افزود: شهدای دانش آموز همانند سایر شهیدان والامقام این خطه شهید پرور، جانانه در راه دفاع از کیان خود پیش قدم شدند.

وی تاکید کرد: شهدا جان خود را فدای آرمان های مقدس نظام کردند و این به معنی مسوولیت سنگین نسل امروز در پاسداشت و آرمان خواهی نسل دیروز است.

شهرستان شاهرود در دوران دفاع مقدس بیش از یکهزار شهید تقدیم انقلاب کرد و از نظر تعداد شهدا به نسبت جمعیت در رتبه های بالای کشوری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha