کرمانشاه رتبه اول معرفی طرح های اشتغال‌زا به بانک ها را در کشور کسب کرد

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه از کسب رتبه اول کشور توسط استان در بحث معرفی طرح های اشتغالزا به بانک ها خبر داد و گفت: حمایت های لازم از این طرح ها به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن امیری مقدم روز یکشنبه در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری یکی از مهمترین برنامه ای است که از روز اول با جدیت دنبال کردیم و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این راستا انجام گرفته است.

وی تسهیل گری در امور و کمک به بخش خصوصی را از دیگر اولویت های کار خود برشمرد و گفت: حتما موانع سرمایه گذاری در استان برداشته می شود تا شاهد حضور بیشتر این افراد در کرمانشاه و در نتیجه ایجاد رونق اقتصادی باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: خدمت به مردم شریف کرمانشاه افتخاری بزرگ است و ما مسئولان باید قدردان این موضوع باشیم و از همه توانمان برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

امیری مقدم با بیان اینکه داشتن مقام و منصب شان و جایگاه نیست، گفت: شان ما مدیران در خدمت به مردم و رفع دغدغه و نگرانی و مشکلات آن هاست و اگر بتوانیم گره ای از مشکلات آن ها را باز کنیم می توانیم به خود افتخار کنیم.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: امروز خوشبختانه با حضور آیت الله رئیسی در راس دولت، کمر خدمتگذاری به مردم بسته شده و شبانه روز تلاش می شود تا شرایط اقتصادی و اجتماعی و رفاهی بهتری برای مردم فراهم شود.

وی یادآوری کرد: تلاش می کنیم همین روحیه خدمتگذاری به مردم در استان هم نهادینه شده و در آینده از مدیرانی انقلابی، پاکدست، مردم دار و توانمند استفاده شود تا بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری از میان برداشته و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

استاندار کرمانشاه تسهیل گری در امور و کمک به بخش خصوصی را از دیگر اولویت های کار خود برشمرد و گفت: حتما موانع سرمایه گذاری در استان برداشته می شود تا شاهد حضور بیشتر این افراد در کرمانشاه و در نتیجه ایجاد رونق اقتصادی باشیم.

وی در پایان از آمادگی کرمانشاه برای سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و گفت: این آمادگی به هیات دولت هم اعلام شده و امیدوارم به زودی شاهد سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به کرمانشاه باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha