۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 843
کد خبر: 84683007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان: به مربیان داخلی اعتماد کنید

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان اسلحه ریکرو گفت: مسئولان از رشته پرمدال و المپیکیِ تیراندازی با کمان، باید حمایت کنند و یکی از راه‌های حمایت، اعتماد به مربیان داخلی است.

بهزاد پاکزاد امروز (دوشنبه) پیش از شروع مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی در تایلند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته هم اکنون این باور و اعتماد در میان مدیران ورزشی کشور وجود دارد و من امیدوارم عملکرد به تدریج بهتر شود تا پاسخ درستی به این اعتماد بدهیم تا این اعتماد افزایش یابد.

وی اظهار داشت: اعتماد به دانش و توانمندی مربیان داخلی و باور اینکه آنان چیزی کمتر از همتایان خارجی خود ندارند، می‌توانند کمانداران ایرانی را در پیدا کردن جایگاه واقعی خود در سطح آسیا و جهان یاری کند. ضمن اینکه در وضعیت اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی می‌شود.

پاکزاد همچنین گفت: مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی در ۲ رشته ریکرو و کامپوند از امروز (۲۳ اسفند) به میزبانی تایلند در جزیره پوکت آغاز می‌شود.

وی در خصوص وضعیت ملی‌پوشان تیم ریکرو خاطر نشان کرد: با اجرای سیستم رکوردگیری، ضمن انتخاب برترین کمانداران در سطح کشور در قالب تیم ملی، جوانگرایی نیز اتفاق افتاد. از مجموع ۴ کماندار اعزامی کشورمان به مسابقات کاپ آسیایی تایلند، ۲ کماندار پسر نوجوان در ترکیب تیم حضور دارند که تایلند دومین تجربه برون مرزی آنان در رقابت‌های رشته ریکرو در ۷۰ متر (ماده المپیکی) است.

سرمربی تیم ملی ریکرو در خصوص سطح رقابت‌های کاپ آسیایی تایلند،گفت: در این دوره با وجود کرونا و سختی شرایط برگزاری و حضور شرکت کنندگان، تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و از سوی دیگر برترین‌های رشته ریکرو در قاره آسیا هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که کماندارانش عملکردی بسیار بهتری از مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش داشته باشند.

سرمربی تیم ریکرو تصریح کرد: کمانداران ریکرو ایرانی چیزی از رقبای خود کم ندارند و فقط باید به خودباوری برسند تا بتوانند نتایجی در خور توانایی‌های خود کسب کنند.

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با ۱۲ کماندار متشکل از ۴ کماندار رشته ریکرو و ۸ کماندار کامپوند ۲۱ اسفند راهی تایلند شد. رضا شبانی، ارشک فاضل، محمدحسین گلشنی و مهتا عبداللهی کمانداران رشته ریکرو کشورمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha