۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84683165
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میدان و بلواری در آرادان به نام منابع طبیعی و جنگلبان نامگذاری شد

سمنان- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آرادان گفت: یک میدان به نام «منابع طبیعی» و یک بلوار به نام «جنگلبان» در این شهرستان به دلیل اهمیت نقش آنان در حفظت از طبیعت نامگذاری شد.

به گزارش ایرنا، محمد معین روز دوشنبه به رسانه ها گفت: جنگلبانان در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی هستند.

وی تصریح کرد: نظر به اهمیت صیانت از منابع طبیعی شامل جنگل ها، مراتع، اراضی ملی همچنین قدردانی از مقام «جنگلبان» که در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی، این امانت الهی قرار دارند، این خیابان «جنگلبان» نامگذاری شد.

وی، هدف از این نامگذاری را نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از جنگل ها و مراتع و طبیعت و پاسداشت ایثار و فداکاری‌های جنگلبانان دانست و افزود: ارج نهادن به مقام جنگلبان با همکاری شهرداری و شورای شهر آرادان انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آرادان با بیان اینکه جنگلبانان در راستای حفاظت از منابع طبیعی رنج های بی شماری را متحمل می شوند، گفت: جنگلبانان طی سالیان اخیر شهدا، جانبازان و مصدومان زیادی را در این راه مقدس تقدیم کردند و زنده نگه داشتن نام این بزرگواران در اذهان عمومی حرمت نهادن به آنها است.

معین تاکید کرد: منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل ها است و همه وظیفه داریم در حفظ، احیا و توسعه این منابع عظیم الهی بکوشیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آرادان ضمن تشکر از همکاری شهرداری و شورای شهر، از مردم درخواست کرد که همانند گذشته در کنار کارکنان منابع طبیعی و جنگلبانان در حفاظت و حراست از اراضی ملی کوشا باشند و از همراهی سازمان های مردم نهاد که در فرهنگ سازی منابع طبیعی نقش به سزایی دارند، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha