افزایش سطح کیفی خدمات امدادی هدف‌گذاری شده است/ لزوم مراجعه مشتریان به امداد خودروهای مجاز

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران گفت پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب محوریت برنامه‌های امداد خودرو در طرح نوروزی امسال افزایش سطح کیفیت خدمات امدادی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "سید عباس میرحسینی" امروز (دوشنبه) در آغاز مراسم طرح خدمات نوروزی ایران خودرو اظهارداشت: در این طرح یک‌هزار و ۳۰۰ ناوگان در سرتاسر ایران به ارائه خدمات امدادی و همچنین ۹ پایگاه امدادی ثابت در بزرگراه ها و اتوبان ها به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
وی بیان داشت: خدمات امدادی امداد خودرو توسط ۲هزار و  ۱۶۰ امدادگر و در یک‌هزار و ۳۸۰ شهر و بخش در کشور ارائه خواهد شد و پیش بینی می شود در ۱۷ روز اجرای طرح ۲۰۰ هزار تماس با امدادخودرو گرفته شود.
میرحسینی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش رضایت مشتریان پنج درصد تخفیف قیمت قطعات در نظر گرفته شده، همچنین اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان خواهد بود و متوسط زمان انتظار حداکثر ۲۵ دقیقه در کل کشور است.
 وی با اشاره به فعالیت امداد خودروهای متفرقه که همواره اسباب زحمت هموطنان و مشتریان هستند، تاکید کرد: مشتریان حتماً از طریق کانال‌هایی همچون پیش شماره ۰۹۶۴۴۰ یا اپلیکیشن های ایساکو و "بسپر" استفاده کرده یا از امداد خودروهای مجاز تعریف شده و استاندارد استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، طرح خدماتی نوروزی ایران خودرو از روز پنجشنبه آینده (بیست و ششم اسفند ماه) آغاز خواهد شد و تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۷ روز ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha