۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84683204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش چندرسانه‌ای «به عشق مهدی هواتو دارم» در استان سمنان آغاز شد

شاهرود - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به آغاز پویش چندرسانه‌ای «به عشق مهدی هواتو دارم»، گفت: این پویش جهت جریان سازی اجتماعی و رسانه ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار جامعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پویش چند رسانه ای تولیدات مردمی به مناسبت جشن های اعیاد شعبانیه با محوریت انعکاس جشن ها،ایستگاه های صلواتی، برگزاری آیین احیاء نیمه شعبان، نماز استغاثه، کمک مومنانه در روستاها و شهرها مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) تدارک دیده شد.

وی ابراز داشت: متقاضیان شرکت در پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه به نشانی اینترنتی www.tuloe.ir و شبکه های اجتماعی tuloe.ir ارسال کنند.

عبداللهی با بیان اینکه این پویش به همت ستاد مردمی بزرگداشت میلاد موعود(عج) در استان سمنان برگزار می شود، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند از هر اقدام خیر که به نیت امام زمان (عج) انجام می شود، فیلم کوتاه، عکس، مستند، نماهنگ، موشن گرافیک، مصاحبه و گزارش مردمی و اجرای سرود( لباهنگ سرودهای مذهبی) تولید کنند و با ارسال آن به سایت طلوع در این جشنواره شرکت کنند و در این پویش سهیم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: میلاد صاحب الزمان(عج) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر آن حضرت را فراهم کرده است.

محلات شاهرود میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به پویش « به عشق مهدی هواتو دارم»، گفت: محلات سطح شهر شاهرود میزبان جشن های بزرگ نیمه شعبان هستند.

حجت الاسلام علیرضا قنبری با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) جشن بزرگ نیمه شعبان با محوریت مساجد و با استفاده از تمام ظرفیت های محلات سطح شهر و به صورت ویژه در  شهرک حضرت ولیعصر (عج) شاهرود برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری ایستگاه های صلواتی، برپایی موکب‌های مختلف، جشن و نورافشانی از جمله برنامه های شب نیمه شعبان است.

وی با بیان اینکه جوانان یکی از مظاهر شور و نشاط جامعه به شمارمی آیند و برگزاری این آیین ها می تواند باور مهدویت و اعتقاد قلبی به منجی را دو چندان کند، ابراز داشت: در روز نیمه شعبان حرکت و اجتماع منتظران ساعت ۸:۳۰ صبح از چایخانه حضرت رضا(ع) به سمت حرم شهدای گمنام به همراه جشن، پذیرایی و نماز استغاثه و سپس حرکت به سمت میعادگاه اقامه نماز جمعه در مدرسه قلعه انجام خواهد شد.

به گفته وی، این آیین با هدف تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار محلات مختلف برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha