۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84683233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنا در کردستان رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد

سنندج- ایرنا- "عبدالله رحمانی" خبرنگار ایرنا مرکز کردستان در بخش یادداشت رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله کشوری را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی مراسمی یکشنبه شب در سالن شهید مدرس وزارت اقتصاد و دارایی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حسین محمدیان رئیس بسیج رسانه معرفی و تجلیل شدند.

با رای هیات داوران عبدالله رحمانی با یادداشتی با عنوان "انتصابی از جنس امید"  رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد و  احمدرضا زائرمیری از سیستان و بلوچستان، ایمان مشترک از خراسان رضوی و حسن غلامپور از گیلان هم رتبه دوم را در این بخش کسب کردند.

برگزیدگان بخش تیتر این دوره از جشنواره هم شامل رتبه اول شقایق ابراهیمی از استان مرکزی، رتبه دوم علیرضا نوری از مازندران و  رتبه سوم به صورت مشترک حسین اسکندری از خوزستان و سعیدرضا امیرآبادی از فارس بود.

رتبه اول بخش خبر را هم سروش یوسفی از خوزستان، رتبه دوم اعظم شامی از زنجان (ایرنا) و  رتبه سوم زهرا عبداللهی از قزوین کسب کردند و  اثر علی‌حسینی از تهران هم در این بخش شایسته تقیدر شناخته شد.

برگزیدگان بخش کلیپ و مستند هم متشکل از  رتبه اول سجاد کریمی از آذربایجان غربی، رتبه دوم لیلا نادعلی فرهمند از همدان، رتبه دوم محمد براتی خراسان جنوبی و شایسته تقدیر سعید پرویزی از فارس بود.

بخش مصاحبه هم  رتبه اول را سمیه میرخوند از قزوین، رتبه دوم را مهدیه دارایی البرز و رتبه سوم مهدی میردریکوند از لرستان (ایرنا) کسب کردند و آسیه دهباشی از اصفهان و راضیه تکرار از فارس شایسته تقدیر شدند.

در بخش گزارش هم  آزاده بابانژاد مازندران رتبه نخست، علی کریمی ایلام رتبه دوم و  مریم بهرامی از یزد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در این بخش  لیلا شوقی تهران و کتایون حمیدی از آذربایجان شرقی شایسته تقدیر شدند.

 محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود همچنین دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

در مرحله کشوری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز چنور صادقی خبرنگار کردستانی توانسته بود در بخش گزارش مقام نخست این جشنواره را کسب کند.

"عبدالله رحمانی" دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است و فعالیت رسانه ای خود را از سال ۱۳۸۹ در خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد شروع کرد و در طی یک دهه فعالیت در عرضه رسانه در استان های آذربایجان‌غربی و کردستان توانسته است در چندین جشنواره استانی، منطقه ای و کشوری عناوین مختلف را کسب کند.

عبدالله رحمانی بهمن ماه ۱۳۹۹ به عنوان معاون منطقه و رییس خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha