۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84683732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: ۵۰ هزار نجات غریق و غواص سازمان یافته در کشور فعالیت می‌کنند

سنندج- ایرنا- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: ۵۰ هزار نفر به صورت سازمان یافته در بخش نجات غریق، غواصی و آب درمانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا، مهدی حیدری روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان در شهر سنندج اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر نجات غریق در دوره‌های آموزشی این فدراسیون ثبت نام کردند و آموزش دیدند.

وی افزود: همسان سازی امر آموزش طی یک سال گذشته در کشور صورت گرفته و سرفصل‌های آموزشی واحد تدوین شده است که تا چند روز آینده در اختیار مدرسان و ناجیان غریق قرار می‌گیرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز برای اولین بار قرار است آمادگی‌های نجات غریق نسبت به سال‌های گذشته به صورت متفاوت‌تری برگزار شود.

وی اضافه کرد: امسال فصلنامه، کتاب‌ و مطالب آموزشی نجات غریق و غواصی، دیگر به چاپ نمی‌رسد و به صورت الکترونیکی و آسان‌تر در اختیار جامعه هدف این فدراسیون قرار می‌گیرد.

حیدری افزود: برای بخش آب درمانی مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و در حال حاضر تمامی دوره‌های آموزشی را می‌توانیم بر اساس استانداردهای وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ناجیان ما دارای بیمه هستند، در دوران کرونا امنیت شغلی داشتند و در این مورد کمترین زیان و آسیب را متحمل شدند.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی یادآور شد: استان کردستان یکی از استان‌های نمونه ما در سطح کشور است و باید این موقعیت خوب که از دوران رییس هیات سابق استان شروع شده است، تداوم یابد.

«مرتضی کرمی» در این مجمع انتخاباتی با کسب ۱۹ رای از مجموع ۱۹ رای دریافتی به عنوان رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha