۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84683809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبات مدیریتی و منش جهادی لازمه توسعه جزیره کیش است

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84683809
ثبات مدیریتی و منش جهادی لازمه توسعه جزیره کیش است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: ثبات مدیریتی برای تحقق برنامه های مدیران و منش جهادی در مدیریت امور لازمه تحقق توسعه در جزیره کیش است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه حرکت به سمت حکومت جهانی امام زمان (عج) از اولویت های حکومت اسلامی است اظهار داشت: عقلانیت و رفتار با تعقل مهمترین فضلیت منتظران حکومت جهانی است.

وی افزود: وقتی شکل کلان حکومت جهانی مهمترین خواسته جامعه ای باشد باید از تفکر مدیریت جهادی برخوردار باشند که در شکل پایین تر که حکومت غیر جهانی از جمله حکومت بر یک کشور تعقل را در محور کار خود قرار دهند.

امام جمعه کیش اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم راهبرد تعامل حداکثری را جدی بگیریم و این راهبرد در جزیره کیش به عنوان یکی از  سرمایه های بزرگ کشور به صورت ویژه مورد توجه قرار  بگیرد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ساماندهی بر خی امور جزیره کیش در دوره روی کار امدن دولت سیزدهم اظهار داشت: عدم ثبات مدیریتی یکی از چالش های این منطقه آزاد است که انتظار می رود با ثبات آن برخی از این چالش ها مرتفع شود.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز با بیان اینکه هم اکنون با تعیین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره به ساحل آرامش رسیده است افزود: همه ما تعلق خاطری به جزیره کیش داریم و عمری را در کیش پشت سر گذاشته ایم و به همین دلیل هر اتفاق مثبتی را در کیش به فال نیک می‌گیریم.

آیین معرفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی برگزار شد.

در این آیین مهدی کشاورز به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد کیش معرفی شد.

پیش از کشاورز، محمدرضا نوایی لواسانی از ۲۳ مرداد تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد بود و پیش آن نیز جعفر آهنگران از اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ سکان دار مدیریت این سازمان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha