۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 84683814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همراهی رژیم صهیونیستی با تحریم‌های غرب علیه روسیه

تهران – ایرنا – یائیر لاپید امروز در جریان سفر به براتیسلاوا پایتخت اسلواکی اعلام کرد که تل آویو مسیر دور زدن تحریم های غرب علیه روسیه نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز به نقل از سخنان رئیس دستگاه دیپلماسی رژیم صهیونیستی پس از دیدار با همتای اسلواکش نوشت: وزارت امور خارجه (اسرائیل) این مسئله را به همراه همکارانش از جمله بانک اسرائیل، وزارت دارایی، وزارت اقتصاد، اداره فرودگاه ها، وزارت انرژی و دیگران هماهنگ می کند.

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین به تازگی با نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل گفت و گو و اعلام کرد که با بنت در مورد تهاجم روسیه و چشم انداز مذاکره های صلح صحبت کرده است.

وی از بنت خواست تا به آزادی شهردار ملیتوپول و شخصیت های دیگر کمک کند.

این تماس تلفنی پس از آن صورت گرفت که زلنسکی پیشتر گفته بود که به بنت پیشنهاد داده که اسرائیل میزبان مذاکرات آتش‌بس بین اوکراین و روسیه باشد و همچنین عنوان کرده که تل آویو می‌تواند نقش مهمی در تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ ایفا کند.

زلنسکی و بنت از زمان حمله نیروهای مسکو به اوکراین چندین بار با هم صحبت کرده اند. بنت همچنین چندین بار با پوتین صحبت کرده بود و شنبه گذشته برای دیدار با پوتین به روسیه سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha