۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸
کد خبر: 84683884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار توقفگاه  جدید خودرو در اطراف حرم رضوی ایجاد می‌شود

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: در تعطیلات نوروز امسال با وجود دایر بودن حدود پنج هزار پارکینگ مسقف و روباز به صورت شبانه‌روزی در محدوده حرم رضوی، پنج هزار توقفگاه جدید نیز احداث می‌شود.

محسن داوری روز دوشنبه در جلسه شورای راهبری پیرامون حرم مطهر رضوی بااشاره به اینکه انجام بخش زیادی از سفرهای نوروزی امسال به مشهد با خودروی شخصی پیش‌بینی شده است، افزود: بخش زیادی از فضاهای در نظر گرفته شده برای توقفگاه موقت در مشهد به صورت روباز خواهد بود.

وی بیان کرد: تدابیری نیز در نظر گرفته شده تا با همکاری نیروی انتظامی،پلیس راهور و بسیج و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شرکت الیت نسبت به تامین نیروی پارکبان، نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین بالا بردن ضریب امنیتی با نصب دوربین های مداربسته و کنترل مستمر این اماکن، ایمنی و امنیت لازم برای خودروهای زائران تامین شود تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی پس  از پارک خودرو به امر زیارت بپردازند.

داوری تاکید کرد: تلاش می‌کنیم امسال متفاوت از سنوات گذشته در حوزه میزبانی از زائران امام رضا (ع) اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تامین نان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مایحتاج مورد نیاز زائران و مجاوران نیز پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است و  مراکزی برای عرضه نان بسته بندی تجهیز و ایجاد می‌شود.

فرماندار مشهد گفت: با افزایش سهمیه تخصیص آرد به نانوایی‌های فعال در محدوده اطراف حرم مطهر و افزایش ساعت کاری آنها، ظرفیت تولید و عرضه نان گرم  افزایش می‌یابد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. "شهرداری منطقه ثامن" در این کلانشهر مسوولیت مدیریت امور و ارائه خدمات شهری را در محدوده پیرامونی حرم مطهر حضرت رضا(ع) بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha