۸۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۸۰ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک طی ۲ هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه حمل کننده، فروشنده و نگهدارنده این مواد خطرناک دستگیر شدند.

سرهنگ " احمد ساکی" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آن دسته از متخلفان و هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال که بخواهند به بهانه شادی در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند و مزاحم دیگران شوند، تا پایان تعطیلات نوروزی روانه بازداشتگاه می‌شوند.

وی با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و اعتقاد دارد شادی زمانی که موجب مزاحمت برای دیگران نشود، ارزشمند است ادامه داد: اخطار پلیس با افرادی است که تصور می‌کنند به بهانه شادی می‌توانند با اقدامات هنجارشکنانه برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و برای دیگران مشکل‌ساز شوند.

فرمانده انتظامی ملایر تاکید کرد: پلیس قاطعانه با این افراد برخورد می‌کند و علاوه بر دستگیری و بازداشت، خودروهای آنها نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگه داشته می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: امسال هم مانند سال گذشته، به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و جهش این بیماری، از حضور در اجتماعات خودداری و به صورت مختصر و محدود آئین سنتی چهارشنبه آخر سال را برپا کنند. 

سرهنگ ساکی ادامه داد: بهتر است شهروندان مراسم چهارشنبه پایانی سال را به صورت کوچه محور برگزار کنند و والدین نیز بر رفتار کودکان و نوجوانان خود نظارت لازم را داشته باشند تا شاهد اتفاقات و حوادث تلخ در آستانه سال نو نباشیم.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به درگیر بودن نیروهای درمانی و امدادی در مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، گفت: با عمل به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده برای لحظه‌ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم.

سرهنگ ساکی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های همیشگی دستگاه قضایی در اجرای موفق طرح‌های انتظامی و امنیت آفرین، از خانواده‌ها و شهروندان خواست: در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد هنجارشکن و مزاحم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha