۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84684929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۴ تن کالای اساسی در اشنویه آماده توزیع در ایام نوروز شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: ۹۴ تن انواع کالاهای اساسی در این شهرستان آماده توزیع در ایام تعطیلات نوروزی شده است.

سیدعلی ترابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، شکر و مرغ منجمد است که با قیمت مصوب دولتی در این شهرستان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این کالاها با نظارت ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز توزیع خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات و قیمت خارج از تنظیم بازار مراتب را به جهاد کشاورزی و اداره صنعت،معدن و تجارت اعلام نمایند.

فرماندار اشنویه اظهار کرد: علاوه بر این ۳۰ تن پرتقال نیز به مناسبت ایام نوروز در این شهرستان توزیع خواهد شد.

ترابی با بیان اینکه ۵۳۰ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان با هدف متعادل کردن قیمت بازار تامین و توزیع شده است، ادامه داد: مردم در خصوص نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاها در این شهرستان رضایت کامل ندارند از اینرو مسوولان صمت و جهاد کشاورزی باید برنامه ریزی و اقدامات موثرتری در این شرایط انجام دهند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۲ هزار و ۸۴۶ مورد بازرسی از اصناف اشنویه انجام شده و اصناف این شهرستان بیش از ۸۲ میلیارد ریال جریمه شده اند.

وی اظهار داشت: اعضای کارگروه بانظارت دقیق بر قیمت‌ها نباید اجازه هیچ گونه سوء استفاده را به متخلفان داده و برخورد قاطعی در این زمینه با آنها داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار۴۳ واحد دارای پروانه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha