۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84685062
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

میدان‌های مزین به نام و القاب امام مهدی(عج) در استان سمنان میزبان جشن نیمه شعبان می‌شود

سمنان_ ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جشن‌های این روز اظهار داشت: جشن‌ میلاد امام زمان(عج) از سوی ستاد مردمی نیمه شعبان در خیابان یا میدان‌هایی که مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج) است برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس عبداللهی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مراسم احیا شب نیمه شعبان در شهرهای با وضعیت غیر قرمز با محوریت مساجد جامع و مساجد بزرگ در همه شهرهای استان با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای برگزاری دعای ندبه در نیمه شعبان خبر داد و گفت: دعای ندبه، گردهمایی منتظران حضرت در روز ظهور است و امسال نیز دعای ندبه در همه مساجد استان سمنان با حال و شور ویژه در صبح جمعه ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.
عبداللهی گفت: برگزاری نماز استغاثه در عصر روز پنجشنبه هفته جاری در گلزار شهدای شهرستان‌های استان و تجمع و راهپیمایی مردم با عنوان راهپیمایی «لشکریان ظهور» از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان استان سمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: میلاد صاحب الزمان(عج) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر آن حضرت را فراهم کرده است.

اجرای پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» در استان سمنان

وی در ادامه با بیان اینکه پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز اجرایی می‌شود گفت: در این پویش مردم هرگونه فعالیتی که مردم در راستای جشن‌های نیمه شعبان از قبیل چراغانی، نصب بنر، پذیرایی و سایر موارد انجام می‌دهند را در قالب یک کلیپ ساده و یا متن به آدرس " www.tuloe.ir " ارسال می کنند تا این فیلم و کلیپ‌ها هم در مراکز استانی صدا و سیما و هم در سطح ملی از شبکه سه سیما و همچنین فضای مجازی انعکاس داده شود.
عبداللهی به اهداف برگزاری پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» اشاره و خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع بیماری کرونا در ۲ سال گذشته مراسم های مذهبی افت محسوسی داشت ولی امسال به خاطر توسعه واکسیناسیون و عدم شرایط قرمز در استان سمنان با هدف احیای شور و نشاط و همچنین همگرایی اجتماعی و همدلی و همبستگی این پویش برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: متقاضیان شرکت در پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه به نشانی اینترنتی "www.tuloe.ir" و در شبکه های اجتماعی به " tuloe.ir@ " ارسال کنند.

عبداللهی با بیان اینکه این پویش به همت ستاد مردمی بزرگداشت میلاد موعود(عج) در استان سمنان برگزار می شود، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند از هر اقدام خیر که به نیت امام زمان (عج) انجام می شود، فیلم کوتاه، عکس، مستند، نماهنگ، موشن گرافیک، مصاحبه و گزارش مردمی و اجرای سرود( لباهنگ سرودهای مذهبی) تولید کنند و با ارسال آن به سایت طلوع در این جشنواره شرکت کنند و در این پویش سهیم باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha