۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبر: 84685281
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محفل ادبی «در انتظار بهار» به میزبانی همدان برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: عصر شعر «در انتظار بهار» با حضور شاعران برجسته کشور و استان، فردا (چهارشنبه) در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی شهر همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، مریم زندی روز سه‌شنبه با بیان اینکه شاعران برجسته کشوری برای شرکت در این رویداد به همدان سفر می‌کنند، افزود: «کمال شفیعی» شاعر و دبیر کارگروه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری کشور، «حسنا محمدزاده» و «غلامرضا بکتاش» میهمانان ویژه عصر شعر «در انتظار بهار» هستند.

وی با اشاره به اینکه در این محفل، میزبان شاعران پیشکسوت و جوان استان نیز خواهیم بود، اظهار داشت: میرهاشم میری، جواد نوری، حجت یحیوی، مهدی طراوتی توانا، مریم زرنشان، محسن کریمی، سعید جلیلی هنرمند، شکوفه رضایی، کمال امرایی، محمد صارمی شهاب، مسعود طاهری عضد، فرشاد قربانی سپهر پور، سید حسام حسینی، مرتضی جهانی مقدم، مریم برزگر و ریحانه نوری از شهرهای ملایر، تویسرکان، رزن، بهار و همدان در این کنگره به شعرخوانی خواهند پرداخت.

زندی شعر آیینی را آمیزه ای از تعهدات ادبی، دینی و انسانی دانست و تصریح کرد: شعر آیینی یعنی ساختار، تکنیک و مولفه های زیبایی شناختی را در خدمت و استخدام مضمون و محتوای فاخر درآوردن که این سبک شعر علاوه بر «چگونه گفتن» به «چه گفتن» هم اهمیت می دهد.

وی تاکید کرد: رویداد محفل ادبی «در انتظار بهار» فردا چهارشنبه ۲۵ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن اندیشه مرکز همایش های قرآنی و بین المللی شهر همدان، واقع در بلوار ارم برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند در این برنامه حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha