۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84685538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبد: مدیران از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده کنند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس، "انرژی، امید و ابتکار" را سه خصوصیت اصلی نسل جوان دانست و از مدیران ادارات و نهادها کشور، استان و این شهرستان خواست تا بیش از پیش از ظرفیت جوانان انقلابی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی عصر سه‌شنبه در نشست گفتمانی جهاد تبیین با تعدادی از جوانان گنبدی به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، افزود: نسل جوان و آینده ساز جامعه هم باید با تقویت این سه خصوصیت که مورد تاکید و سفارش مقام معظم رهبری انقلاب نیز است، در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت و خود را برای پذیرش مسوولیت‌ها آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوان در تراز انقلاب اسلامی باید فردی با نشاط، به روز، مبتکر و امیدوار به آینده باشد و برای رسیدن به این مهم در کنار اهتمام به تحصیل و فراگیری دانش، منویات رهبر معظم انقلاب را نیز مورد توجه و عمل قرار دهد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) به مساله ظهور آن حضرت اشاره کرد و گفت: انتظار فرج امام زمان (عج) چیزی جز انقلابی‌گری و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب نیست زیرا انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مقدمه ظهور آن حضرت است.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این نشست گفت: آنگونه که مقام معظم رهبری به جوانان توجه ویژه دارند، جوانان نیز بایستی همیشه نسبت به مسایل انقلاب اسلامی و منویات رهبری احساس مسوولیت کنند.

حامد ملاحسنی مطالبه‌گری و گوشزد کردن نقاط ضعف به مدیران را از وظایف نسل جوان و آینده ساز کشور دانست و افزود: انرژی، امید و ابتکار سه عنصر پیشرفت جامعه است که مقام معظم رهبری نیز بارها روی این عناصر که در نزد نسل جوان بیش از سایر اقشار وجود دارد، تاکید داشته و دارند.

به گزارش ایرنا، دراین نشست که رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در آن حضور داشت تعدادی از جوانان به بیان مطالبات خود پرداختند که افزایش فضاها و امکانات ورزشی برای نسل جوان در محلات شهری برای مصون ماندن این نسل از آسیب‌های اجتماعی از مهمترین آن بود.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha