۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84685862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۹ تُن میوه تنظیم بازار نوروز در دامغان توزیع می‌شود

سمنان- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: ۱۰۹ تُن میوه تنظیم بازار نوروز شامل ۷۶ تُن پرتقال و ۳۳ تُن سیب درختی (زرد و قرمز) در این شهرستان توزیع می‌شود.

حمید صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰۹ تُن میوه اختصاص یافته به دامغان، حدود ۱۴ درصد از کل میوه توزیعی در استان سمنان است.

وی ادامه داد: میوه شب عید خانوارها از طریق ۲۴ غرفه توزیع می شود که ۱۳ غرفه در شهر دامغان و بقیه در شهرها و غرفه‌های روستایی قرار دارد که به منظور سهولت در توزیع و در صورت شلوغی در غرفه‌ها، مکان های لازم در نظر گرفته می‌شود. 

صالحی اضافه کرد: شهر امیریه و روستاهای پرجمعیت شهرستان شامل مهماندوست، حسن آباد، تویه دروار، کوه زر، جزن هر یک دارای یک غرفه، دیباج ۲ غرفه و شهر کلاته رودبار در سه غرفه، میوه تنظیم بازار را توزیع می‌کنند. 

وی با بیان اینکه زمان آغاز توزیع ۲۷ اسفند است، اظهار داشت: قیمت فروش میوه ها از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به طور رسمی اعلام نشده است و پس از اعلام به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. 

به‌ گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha