۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84686029
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

حوادث چهارشنبه سوری در شهرستانهای غرب خراسان رضوی ۱۴ مصدوم داشت

سبزوار- ایرنا- مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه به مراکز درمانی منتقل شدند.

مسلم فائق نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی یک روز گذشته اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱۱۶ ماموریت ترافیکی و غیرترافیکی را به انجام رسانید.

وی اظهار داشت: عمده آسیب و جراحات مصدومان چهارشنبه سوری در نواحی دست ها و چشم ها بوده و  بیشترین گروه سنی درگیر نیز نوجوانان و جوانان بوده اند.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: عمده مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به صورت درمان سرپایی در بیمارستانهای تحت پوشش مداوا شدند.

فائق نیا افزود: همچنین در یکی از ماموریت های اورژانس، اهالی یک منطقه با سنگ پرانی و حمله به آمبولانس، باعث آسیب به آمبولانس اورژانس شدند.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha