۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84687738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انزلی اهدا شد

انزلی - ایرنا - تعداد ۱۰ سری جهیزیه به ارزش حدود میلیارد ریال صبح امروز چهارشنبه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انزلی اهدا شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی انزلی روز چهارشنبه در حاشیه اهدا این جهیزیه ها که به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) انجام شد به خبرنگار ایرنا گفت: این جهیزیه از کالاهای تولیدی داخل کشور و شامل یخچال، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباس شویی و جارو برقی بود که به ۱۰ نوعروس‌تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

واحد موحدی‌فر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در بین نوعروسان تحت پوشش شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر اهدای جهیزیه ، ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در بین ایتام شهرستان بندر انزلی توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی هزینه‌ای حدود ۵۰۰ هزار تومان بود که با کمک خیرین و حامیان کمیته امداد تامین شده است.

موحدی‌فر تاکید کرد: در شهرستان بندرانزلی هزار و ۸۷۷ حامی ۸۳ یتیم و ۲۰۳ نفر از محسنین را تحت پوشش دارند و طی این مدت درآمد کمیته امداد از محل کمک‌های خیرین بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بوده است.

در شهرستان بندرانزلی ۲ هزار و ۸۷۶ خانوار (چهار هزار و ۸۷۶ نفر) تحت پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha