سرمربی تیم ملی: شرایط رکاب‌زنان مطلوب است؛ ۲۸ و ۲۹ اسفند به مصاف رقبا می‌رویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: ملی پوشان کشورمان امروز اولین تمرین خود را در ترکیه برگزار کردند و ۲۸ و ۲۹ ماه جاری نیز در دو مسابقه تک مرحله‌ای به مصاف رقبا می‌روند.

علیرضا حقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ملی دوچرخه سواری ایران روز گذشته وارد ترکیه شد و پس از استراحت امروز نخستین تمرین خود را برگزار کرد. خوشبختانه شرایط آمادگی همه نفرات مطلوب است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی ادامه داد: طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند در دو رقابت تک مرحله‌ای به مصاف رقبای خود برویم تا برای رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا آماده شویم. بازی‌های قهرمانی آسیا در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود و تیم ملی ایران با ۸ رکاب‌زن در این رویداد حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان افزود: از فرصت باقی مانده برای آماده‌سازی بیشتر بهره می‌بریم. پس از اردوی آمادگی در ترکیه به تهران بازنخواهیم گشت و از همین جا عازم تاجیکستان می شویم.

وی تاکید کرد: طبق برنامه قبلی رقابت‌ها از ۵ تا ۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد اما زمان دقیق و برنامه کامل ۲۴ ساعت قبل از آغاز رقابت‌ها و در جلسه فنی مشخص خواهد شد و امیدواریم با تلاش هایی که صورت گرفته شاهد نتایج خوبی هم باشیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha